22 oktober 2011

En härlig dag när vi gick Milen, SOL och varmt...skuttade fram haha...LYCKA...

 Härlig dag i spåret...Solen ger ju energi! Kan inte börja dagen bättre med långtur...

 Johan tar sjumilakliv, så jag joggar ibland för att hinna med...haha...


Tack för idag, denna underbara HÖSTDAG, jag är så lyckligt lottad att få uppleva och göra det jag känner för! Jag går en toppenutbildning med superbra psykiatrigrupp! Vi är ett kanon team som kompletterar varandra dessa 2 år! Det behövs för det är tuffa studier...

Jag är så glad, så är jag som person i grunden, tar ganska lätt på livet...
Jag blir också sorgsen men det går över för jag har byggt upp mig själv med saker jag mår bra av.
Nyheter som berör med djur och barn då blir jag nästan knäckt, kan inte ta det! Det försöker jag undvika att läsa så gott det går. Jag har upplevt och óckså gått igenom skit det gör vi ju alla...
Det gäller att hitta vägar ut som stämmer för dig! Vad gör dig starkare?
Hur skulle livet vara om vi inte drabbades av tråkigheter?
Vi lever i toppar och dalgångar, det härliga är att hitta mellantinget så vi inte bor i dalgångarna...

Livet kan vara så enkelt och så härligt av små små saker...jag blir lycklig av en bra bok, en komplimang, en promenad, ett ögonblick med barnen, en härlig stund med Johan...lyckan är enkel...det gäller bara att se den, inte ha så höga krav på sig själv eller andra. Le lite mera, det är också en skön grej, ditt leende smittar av sig...testa det funkar!
Jag älskar livet och det levs ju NU, det är bara att hoppa med och göra det bästa av stunden...kram till dig som läser här just nu! Gör det du mår bra av, var med dem som du trivs med!