28 augusti 2011

The Secret - Dagens visdomsord m Rhonda Byrne...

 Nu har jag den här hemma och slipper hämta från The Secrets hemsida (orden i boken) översätta osv...mycket krångel...så nu behöver jag inte blogga om dem för nu läser jag dem direkt, varje dag...
När jag bloggar gör jag det för min egen skull! Det jag skriver tar jag in...och sen om andra vill läsa så är det bara roligt att få ge glädje...det behöver vi alla.

Boken: Med 365 insikter som bygger på The Secret - Hemlighetens kraftfulla sanningar kommer din kunskap om attraktionslagen att expandera långt bortom vad du har kunnat föreställa dig.


Under ett år med dagliga visdomsord kommer du att ta emot en klarhet, förståelse och visdom varje dag som hjälper dig leva i enlighet med de lagar som vi människor lyder under, så att du verkligen kan bli mästaren i ditt liv. De dagliga visdomsorden är tidlösa och du kan börja kalendern när som helst på året.