27 juni 2011

Nu är det så roligt med alla reor, Lexington och Peak Performance!!! Långprom med trimgrip!


Fyndar när jag handlar, då är det ju roligt att få till 50 % det som jag spanat efter blir ju på rea och är jag snabb så får jag det, TJOHO!

Idag efter jobbet drog vi på stan och kikade på Divas Bonings rea, sen hem och klä om till Promenad utstyrsel...vi gick en toppenrunda, jag har med mig mina trimgrip...och när jag går så är det inte bara tempo som gäller, stannar upp och äter smultron och ser vackra saker. Det är meditaion för själen att också ta det lugnt och ändå gå långt!
Efter rutten på 7.4 km så tog jag ett bad i havet, vilken belöning...
Till sist avnjuter jag en god sallad som Johan bjöd mig på...alltså såna här dagar är underbara, helst när jag inte har kidsen då är det viktigt att rå om mig själv...och det är jag bra på!

Nu kör jag godisfritt/fikabröd stopp...Det tar bara 21 dagar att bryta en vana...sägs det så nu kör jag igen...