12 maj 2011

Vilken stil Jessica Simpson har i sina Ugg...Nu ska jag pyssla om mig rejält...

Efter 3 dagar m 40 grader i feber och ont i hela kroppen, så börjar jag bli piggare tack vare Penicillinet...
Nu vill jag bara bli frisk och ut och njuta av den fina naturen...
Höra fåglarna kvittra, känna vinden och solens krafter...nu ska jag ta hand om mig! Pyssla om mig själv och ta till vila med Spikmattan...koppla av efter jobbet och göra en sak i taget!
"Man hinner nästan hur mycket som helst,bara man inte gör sig någon brådska." (Gösta Ekman)

Denna bilden på Jessica Simpson är så underbar stilen, snyggt och avslappnat...detta är klockrent...och lilla vovven får sitta fint i Gucci väskan. Vet inte om han trivs så bra i den dock...
Nu ska jag ta mig en C-vitamin, och Proteindrink...ladda bra saker till kroppen...