24 april 2011

Bilder från Påsken i Leksand...Plintsberg, Siljan och hoppa studsmatta...

 På väg till Leksand, morgonen var kylig så jag hade min Poncho...men sen kom värmen...

 Anna och jag på en av våra kvällspromenader, vid härliga Siljan...ser ni...vi var inte ensamma (undre bilden)...
Så här kan jag stå länge att bara se det vackra och solen har gått ner i väst...

Anna m Molly står och njuter av kvällsskymningen...

Johan på Plintsberg grillplats...en sån magnifik utsikt...

En ljuvlig grillplats med denna utsikt...

 mmm...det smakar så ba att äta på dessa ställen...


 Anna och jag...beundrar vyerna...

 Vitsippan ut i backarna står...niger och säger att nu är det VÅR!

 ...och dagliga hopp på deras stor studsmatta...vi har prommat varje dag, idag blev det ofrivilligt 12 km...vi gick fel!...men vi har det så bra när vi ses, kidsen njuter också!


Morfar tog mod till sig och slängde sig upp på mattan...