17 mars 2011

På Måndag börjar jag heltid...

Stortrivs där jag är och jobbar, att finnas som stöd för barn i skolåldern det ger ENERGI...även om jag är sååå trött i huvudet när jag kommer hem. Ljuden gör att jag behöver koppla av en stund i T Y S T N A D...kommer då ofta hem med mina pratglada goá barn. Men då gör jag klart för dem att jag ska ta en spikmatta vila en kort stund för att åter vara en fungerande mamma haha... På skolan är det inte kroppslig trötthet utan psykisk, hjärnan är igång med att tänka och svara på frågor o stötta i ett, TOPPEN!...jag är sååå glad att de trivs med mig och vill ha upp mig på heltid. En ära! Allt ska ju stämma...snart stundar helgen igen, barnen ska till sin pappa efter 25 dagar med mig...det kommer kännas så tomt och tyst! Vi har haft det fantastiskt... Johan är med oss igen, det känns bra, jag planerar inte mitt liv framåt utan i nuet, var dag har sin tid och det känns kanon! Vi har något som vi inte kan vara utan hos varandra, vi trivs ihop och BARNEN de gillar honom skarp, ömsesidigt...Jag äsger och avslutar med... Njut av barnen och TIDEN med dem de blir snabbt stora...