5 februari 2011

Tacksamhetsbok - Gratitude book från The Secret...

En vacker personlig dagbok. Den är illustrerad med aforismer (visdomsord) och välsignelser, som kan följa internationella bästsäljaren "The Secret" eller också fungera som en fristående förpackning med strävan till stillhet/orörlighet... Denna har jag beställt och ska ha den som min tacksamhetsbok. Att varje kväll skriva in vad jag har att vara tacksam över...Jag tycker att detta är ett fantastiskt sätt att verkligen uppskatta det man har i livet samt drömmar man vill ska gå i uppfyllelse… Boken är i samma anda som min bibel ”The Secret” och ”The Power” (som jag väntar på) och det är otroligt vad mycket man kan vara tacksam för i livet om man verkligen tänker efter. När man skriver ska man börja varje mening med: ”jag är så tacksam för…” eller ”tack för..."