20 december 2010

Lexingtons juldukning är sååå fin....vilken vinter vi har...Bocken står kvar....

Åh vilken dukning så vacker från LEXINGTON...inte dålig i mina ögon... Ja snart står julen för dörren, tiden går så snabbt. Jag har myst med kidsen sen 1 December... Tagit vara på varje dag och verkligen njutit med dem. Vi har ätit gott, haft alla små traditioner levande som jagade när jag var liten...dag för dag ljuset är så roligt när vi tänder det och det får brinna en dag i taget...de har varsitt... Självklart...det är barnens jul...har köpt det de önskar sig...3 Zhuzhu pets var med förvaringslåda och hö, Little petshop huset med figurer, stor bilbana, piratfigurer, jätte Yatsy m.m...och det behöver inte rasa iväg med pengar, planera o det är stor skillnad på olika affärer. Vi delar i år på dem, förra året var pappan utomlands...jag har dem till 14 då ska vi dela ut julklapparna tidigt o de ska få leka o göra som de vill...PÅ JULEN FÅR MAN...(heter det hos mig...) Jag ska fira med Johan sen, äta o se tv och bara vara. Kommer sakna mig underbara Mamma men min Mia åker ner till Vetlanda.... På JULDAGEN åker vi tidigt till Leksand, jag, kidsen och Johan...då ska vi mysa...ojojoj...härligt...