11 december 2010

Hasselnötskaffe, mörka praliner m havssalt, Ugg, New York resa m.m.

Vi kan önska runt i ring, önska kostar ingenting. Tänk vad man kan ha det bra. Säg vad du vill ha? TOMTEN jag vill ha....Se bilderna... Först vill jag åka mysigt m komfort så viktigt vi som reser långt.... Porshe Cayanne Turbo S... Nyckelringshållare fr Peak...ett måste för att hitta nycklarna djupt ner i väskan.... MAC läppstiftet "MYTH" så snyggt...bas färgen för mig.... Min DOFT, har redan denna men förbrukar den snabbt...Armanis "Diamonds" åh himmel så god... En resa till underbara NEW YORK... Hasselnötskaffe....sååååå gott och det drack jag ofta i NY blir lycklig av den doften... Mörka, mörka dova chokladpraliner med havssalt... Vinterälskare som jag är så vill jag ha nya UGG Australia kängor och deras mysiga stövlar inne som ute...