18 oktober 2010

Njuter av hösten...Lexington ger myskänsla..

Studierna går av bara farten, idag hade vi en gruppträff på Komvux. Det är så mycket att ta in, när vi lämnar ett område så kommer det ett nytt...vi matas och det tar tid att läsa psykiatri material. Det är tungläst...måste stanna upp hela tiden och reflektera och förstå det jag läser. Just nu känns det som ja ginte hinner annat än att L Ä S A...jag har lagt min fritid åt sidan... Detta löser sig måste bara få in en studieteknik... Ikväll ska jag se matchen AIK-Hv 71 på tv. Tjohooo sport ger mig energi...och AIK ger mig styrka... Nu är kidsen hos sin pappa...det är så tomt...i 6 dagar. Jag har dem 8 dagar, saknar dem så det gör ont i mitt hjärta. Jag vänjer mig INTE! Tänk själv ha barnen varannan vecka resten av tiden, de man älskar så... Men alla är vi olika, en del njuter av detta men inte jag... På Fredag hämtar jag dem tidigt, nu på Hösten blir det mer sagor och vi 3 älskar att ligga och läsa tillsammans. Kopplar av, myser och ser fram emot den stunden ihop.