21 december 2009

Godmorgon...sitter m kaffet och är pigg trots tiden...

Jag vaknade 03.00 o kände att jag kunde inte somna om...Tog en stor kaffe och hör Johan komma upp också *fniss* Jag gjorde han sömnlös av mitt snackande...När "hjärnan" är pigg då är det lika bra att ta tag i dagen...2 jobbdagar kvar sen långledigt. Vi åker till Öland och njuter av Julen...Så roligt att ha med Johan nu och få vara med honom...det spritter i hjärtat av tanken att han kommit in i vår familj. Kidsen stortrivs m honom. Vi har umgåtts så intensivt, hela tiden när han varit hemma i Gävle. Trivs och det blir tomt så fort han är borta. Det är kärlek att känna så...Han kom in rätt tid i mitt liv...och nu när detta hänt m Ericsson så är jag så tacksam för att han fanns med mig. Johan...Du är värdefull... Sitter och tittar ut genom altan fönstret, det ser ut som en tavla...allt inbäddat i vitt tjockt täcke. Riktig Julkänsla att se detta konstverk...