24 november 2009

Stoppar Facebook ett tag...men vad tomt...

Godmorgon mina kära läsare... Sitter med en stor kaffe och vaknar till liv efter nattskiftet. Det regnar ute och det får mig att fundera och stanna upp...mysigt med regn... I natt så avslutade jag och min syster Facebook efter mycket övervägande. Anledningen är att jag först ville rensa bort dem som inte gav något utan som bara fanns med...men sen kände jag att jag inte kunde "stå upp" varför jag tog bort dem. Så jag beslöt att stänga kontot för en tid... Vill bara ha dem som ger mig energi, LIKSINNADE o glada sport intresserade... De jag kommer sakna grymt är: Birgitta (Solen), Sigrun, Thobbe Gnagare, Nisse, Isa, Mia B m.m o alla sporttokiga killarna som jag bytte ord med... När jag öppnar kontot igen då ska jag ha de som jag skriver med och får energi av...kram ...men Facebook är en härlig sida att ha kontakt över etern...