2 september 2009

Vad vi har det bra här i Leksand...Långpromenader och Hälsoliv...

Sista semester veckan är jag i Leksand m syster...alla barnen funkar kanon... Jag och mina är själva på dagarna, så vi går en lång promenad och är ute varje dag...Anna och jag äter GI kost som funkar kanon...Jag tar en "nap" på Yantramattan, vad det laddar trötta batterier... Jag har en enorm energi tack vare att jag har ändrat kosten, tagit bort Pastan o mjölmat...men äter grymt med fett...ingen bantning utan en livsstil som passar mig. Än så länge känns det bra och roligt... Imorgon ska vi ha "Lördag" här m alla kidsen...popcorn + överraskning o film...Annas barn åker sen till Dalajärna o är borta till Söndag. Klokt citat: Det finns bara två sätt att leva sitt liv. Det ena är att leva som om ingenting är ett mirakel. Det andra som om allting är ett mirakel/Albert Einstein