11 september 2009

1 år sedan...separationen...men allt har en mening...

(den fina bilden hittade jag på en fotosida..klicka på den så kommer ni dit)...Allt har en mening så är det bara...en separation är inte rolig och inte när barn är inblandade...men nu mår jag bra och det har behövts ett år att repa sig och gå vidare... Kidsen saknar jag ju jämt men det kommer jag aldrig komma över. R och jag är ju kompisar och det ska vi alltid vara...men det känns bra nu...jag är redo för det nya livet...Viktigaste har varit att sörja och vara ledsen inte sätta på en mask... Min "Svärmor" är den bästa som finns...vi har fin kontakt och det kommer vi alltid ha, likaså m "Svärfar" och hans Miriam...Tessan är också min favorit m sin goá Crille...ja det är fina vänner jag har runt mig... Tänk på att vårda dina nära och kära du får så mycket tillbaka och inte minst man mår ju så bra av det...