17 juni 2009

Min Lista...nu kommer ni veta mer om mig...SANNA


1. Hur gammal är du om fem år? 48 år... 2. Vem var den sista du träffade? En kollega Ulla-britt, eller våra 2 undulater om de små gosingarna räknas? 3. Hur trött är du just nu? Ingenting faktiskt, pigg, glad o lycklig...imorgon kommer ju kidsen! 4. Vilken var den senaste film du sett? Bolt m kidsen... 5. Vem ringde du senast? Cilla min syrra, eller Anna, eller Mia...systrarna hela tiden... 6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till min kollega Marita som inte skulle stressa när hon var på Max o käkade när vi jobbade... 7. Vad är dagens planer? Dagen är nu slut men jag har hunnit med mycket Prommat, fixat, jobbat... 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Messar... 9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är skilda och jag saknade Pappa när han flyttade 100 mil uppåt då var jag 8 år....men nu bor vi i samma stad... 10. När såg du senast din mamma? Den 7 Juni, min älskade mamma... 11. Vilken ögonfärg har du? Bruna 12. När vaknade du idag? kl 8.30 13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, den tog jag hand om som strök runt mitt bostadsområde o var vilsen, hungrig...Leo fick han heta... 14. Vilken är din favoritplats? På en gata i Pulsens NEW YORK eller i fjällen m en fin kille...eller m mina kids överallt...då är det ljuvligt var jag än befinner mig... 15. Vilken plats föredrar du minst? På en begravning... 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I harmoni med livet som nu, och m mina kära... 17. Vad skrämde dig som barn? Fredag den 13.e masken, mörka rum när jag ska sova, mardrömmar, spindlar och monster... 18. Vem fick dig att skratta senast? Kollegorna senast, annars sytrarna o Cilla allra senast den 5-6 Juni...då asgarvade jag mycket... 19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej har ägt men kastat dem...Hårdrocks vinyl plattor... 20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar HP 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med...något... 22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st 23. Hur många landskap har du bott i? Småland, Gästrikland 24. Har du någon gång spytt på fyllan? ja många gånger... 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Alltid barfota hemma... 26. Är du social? Ja det är jag...men också ensamvarg o då njuter jag... 27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s Strawberry Cheesecake... 28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, handla, spara och njuta av dem... 29. Tycker du om kinamat? JA!, i love it... 30. Tycker du om kaffe? I love coffee! 31. Vad dricker du till frukost? En balja kaffe i min Lexington mugg! 32. Sover du på någon särskild sida? Nä både vänster/höger... 33. Kan du spela poker? NÄ! 34. Tycker du om att mysa? JA! 35. Är du en beroende människa? Nä... 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja Toiny och Magnus! 37. Vill du ha fler barn? NÄ! Så lycklig m mina 2... 38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, Engelska... 39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä tack och lov... 40. Föredrar du havet eller en pool? Havet... 41. Vad spenderar du helst pengar på? Stuff... 42. Äger du dyra smycken? Nope! Ingen smyckestjej... 43. Har du någon gång testat röka? Ja, usch... 44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? God macka... 45. Vem är den roligaste människan du känner? Min syrra Cilla... 46. Välj ett ärr på din kropp? Mina ärr från kejsarsnitten... 47. Vad har du för ringsignal? Från filmen THE SECRET! 48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej! 49. Flirtar du mycket? Ja... 50. Vart togs din profilbild för din blogg? På ett hotellrum i December... 51. Kan du byta olja på bilen? Nja, men vill att mannen ska göra det då blir det bäst... 52. Har du fått fortkörningsböter? Nej! 53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser The Secret... 54. Läser du dagstidningen? Ja...GD o AB...Metro... 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Kattis & company... 56. Dansar du i bilen? Nej... 57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 106.7 Hårdrockskanalen....ME LIKE! Sjöng m till I surrender...m Rainbow... 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Märkte av orderpapperna på jobbet... 59. När var du i kyrkan senast? den 6 Juni... på SAGO-Bröllop... 60. Vilka personer utmanar du? Alla mina bloggläsare...kom igen nu...