21 april 2009

Godmorgon, en ny dag i sikte...med sol...

Jag älskar morgonstunderna...att se en ny dag gry och känna att livet är toppen. Igår pratade jag med kidsen i telefon...det förgyllde hela dagen...A sa: "Mamma när ska vi till dig?" Snart sa jag, o T: "Jag saknar dig mamma"...de små liven...klart det blir tomt och konstigt man vänjer sig nog aldrig, inte jag i alla fall. Men Dagis sa till mig, prata med dem i telefon när ni saknar varandra, låt dem ringa dig...Älskar mitt Dagis! Nu ska jag ta en kaffe och 2 kokta ägg...sen blir det väl en promenad i solen med musik, att vara aktiv denna veckan är ett måste...pga 2 skäl: Stärka mitt inre efter den stora tomheten utan kidsen och denna veckan har jag ju tiden att rå om mig själv...veckan m T och A blir en "tillsammans vecka" då aktiverar vi oss på deras villkor...