12 mars 2009

Fonzie världens snällaste hund...11 år...är hos Änglarna...

Lilla Fonzie, nu är du i himlen med alla andra vovvar, där har ni det bra och springer fritt på ängarna...Du fick 11 lyckliga år, (den 6 April skulle du fylla 11) snällare hund än du har jag aldrig träffat...du "buffade" mig m nosen när du ville bli kliad, 8 år har jag fått känna dig. Första gångerna jag gick ut med dig i koppel då tog du komandot o bestämde promenaden...(henne ska jag testa tänkte du...) satte dig platt på rumpan om jag ville gå ett annnat håll än du tänkt...Du älskade o bada ute...Tänker på dig Anette, du har gett Fonzie det bästa livet man kan ha, sällan ensam alltid ute på promenader...Nu lyser ljusen här hemma för dig, Fonzie...vi ber för dig i aftonbön...//Vi älskar dig...Sanna och kidsen
Så här tror jag Fonzie har det nu...en massa kompisar och sommar året runt...och han älskade o bada ute i boulognern...