1 mars 2009

Fin vinterdag, hyllar dubbelvagnen från Emmaljunga twin cerox...


Kanonfin vinterdag med sol...Såg nästan ut så här...kolla vilken vy i fjäll landskap...
Jag tog kidsen på en långtur och jag hyllar dubbelvagnen, den gör att jag slipper bil. Kan ta powerwalk m kidsen och de sitter snällt i. De älskar våra rutter för de är så vana att hänga med.
Klart de kivas också när de sitter bredvid varandra. Som idag så skulle A.s stora Dinosaurie sitta på en egen plats och A på den andra..."T får gå, här sitter Dino" sa han...o han gav sig inte men envis och bestämd var jag så till slut så kom vi iväg...
Jag blir stark mentalt och glad av långpromenad...Sen stack vi hem och gjorde käk...nu sover de gott...Ute luften är ju bara positivt, jag har ju varit sjuk så nu var jag så less på att sitta hemma....
På Tisdag kommer lilla Mamma till Gävle, då har vi delat upp olika dagar så att hon får rå om oss lite...