25 februari 2009

Kaj Pollaks dikt - Säg det ofta...

(Fick denna av min vän Thobbe Gnagare...den gäller också oss Mammor, Far-och mor föräldrar, mostrar... också, byt bara ut ordet...) Pappa säg ofta ofta att du tycker om mig säg det ofta pappa... Pappa krama mig ofta håll mig hårt och länge gör det ofta pappa... För vet du, jag är liten och det känns så gott när du är här, stor och nära jag blir stark av det pappa om du kunde förstå det är viktigt för mig att en pappa förstår... Pappa säg ofta ofta att du också har fel säg det ofta pappa... Pappa visa mig ofta att du också kan gråta visa det ofta pappa... För vet du, jag är liten och det känns så gott då jag vet du är som jag jag blir stark av det pappa om du kunde förstå det är viktigt för mig att en pappa förstår... ... jag är bara liten en gång pappa!