21 januari 2009

Marsvin, Top model och handbollen...och Sony Ericsson...

Så sugen på att köpa två Marsvinskillar till T och A...pyssla om o få sköta m hjälp av mig givetvis. Jag har haft marsvin o de är roligare än Hamster...vi får väl se till våren...kom gärna med era åsikter om Marsvin... Sett Handbollen, Sverige utklassade Kuwait...sen var det Top Model love it... AIK tog tre pinnar mot Huddinge... Idag var Morfar BV 1 timma...jag gick t gymmet och det är så skönt o få den stunden för sig själv...styrketräning är viktigt för mig som har ett tungt jobb...håller ju mig piggare både hemma och på jobbet... Ericsson kommer med ett till sparpaket...jag har varit där 22 år...trivs såååå bra och väldigt varierande upgifter...o kollegorna (tjatar jag om dem...) de är största anledningen till den stora trivseln...