28 december 2008

Vinterkräksjukan och Stjärnhimlen...


I morse så fick A kräksjukan, spydde ner sängen o var så vek lilla killen. T o jag tog hela vitpepparkorn o hoppas vi klarar oss...Jag är visserligen jätte seg o matt... Mia (min ängel) hämtade T för att avlasta mig o hålla henne borta från denna sjuka...
Robban handlade åt oss, jag måste alltid ha mjölk o kardemumma skorpor när jag är sjuk, A fick glass som han tjatat om o nu har han behållt det som han käkat...Tusen tack Robbis för hjälpen!
Vi tog en liten promenix A o jag nu på kvällen o såg STJÄRNHIMLEN...
Är det något jag älskar så är det att titta på stjärnorna en klar mörk kväll...så mäktigt o vackert, då blir jag lycklig...ville inte gå in men A var vek o vi mådde bra av kylig kvällsluft...Ha en fin dag alla kära läsare//Kram
Dagens ord: Om vi inte sätter gränser och säger ifrån är vi oärliga både mot oss själva och andra