14 december 2008

Tredje advent och mysig frukost m kidsen...

Oj vad dagarna går...snart hör man tomten knacka på dörren...Tredje advent och vi ska äta frukost nu...jag o kidsen...så skönt att vara hemma med dem...o vara pigg på morgonen. Idag kommer Robban o hämtar dem, då brukar vi alltid snacka o ta en fika...men jag har inte hört ngt sen i Torsdag morse, lite orolig igår...vill alltid veta att allt är bra osv...jag är mån om mina medmänniskor... Jag har en eftermiddag vecka framför mig...13.30-22, denna veckan är bara jobba, sova o vara lite m kidsen. Har valt själv att ta dem varje morgon kl 7.30 från Robban o sen lämnar jag till dagis. För att träffa dem givetvis o korta ner dagistiden...Det får man igen i slutet...egentid finns inte denna vecka...men som sagt det är mitt val... Ha en fin dag, njut av det ni gör...livet är alldeles för kort till att vara bitter o irriterad...Möt med ett leende o du får det tillbaka...Nu ska vi fika o sen ska vi se Trolltider på barnens begäran och min givetvis den julkalendern är bland de bästa//