30 december 2008

Året som gått, 2008


Sammanfattning av 2008, Alla frågor gäller ju det gångna året: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nä kör väl på samma stil som jag brukar, är en tjej som gillar att gå i upptrampade fotspår gör sällan några avstickare.... Höll du några av dina nyårslöften? Ja godisstoppet brukar jag hålla i 40 dagar...som jag lovat... Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 17/3 (Arboga morden), 5/4 (Engla mordet), 11/9 (Robban flyttar ifrån oss) Vad var det bästa med 2008? All positiv feedback och stöd från alla runt mig ang. separationen, vilka vänner! Fabulous! Största misstaget 2008? Att jag trodde så gott om vårt förhållande var väl det jobbiga, såg inte varningssignalerna blinka RÖTT... Har du varit sjuk eller skadat dig? ...klarat mig bra, endast Lunginflammation... Bästa köpet? Måste nämna 2, Buddha statyerna och Bonde bokhyllorna... Vad spenderade du mest pengar på? Frisörbesöken, 1900 kr/gång

Finaste presenten du fick! Min HP laptop....outstanding...
Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla asgarv med systrar o vänner på jobbet...mycket mycket gör mig glad...+ det som gör mig glad för evigt är ju mina största Diamanter kidsen... Vad önskar du att du gjort mer?...Promenixer m hög musik eller fler pass på gymmet... Hur tillbringade du julen? Hos familjen D, superfin jul och fridfullt... Med Mia, Utta, Morfar o Robban o givetvis de underbara sagolika kidsen Favoritprogram på TV? Bonde söker fru, Ensam mamma söker, sporten m AIK Bästa biobesöket? I Leksand när Anna o jag gick på Mamma Mia!!! Vilken film... Bästa konsert upplevelse? Ett fint avslut på detta året gav Peter Jöback mig...helkväll m girlsen o mycket skratt... Bästa boken du läste i år? En härlig bok/Mia Törnblom, o alla Mimos anteckningar... Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Klassisk sportig och märkesfreak... Vad fick dig att må bra? Kidsen, Min blogg, mina systrar o familj o min kollegor på jobbet... De bästa nya människorna du träffade? 2 st av det manliga könet, härliga positiva vänner som kom in i rätt tid...Skitkul!!!