19 december 2008

Jöback ikväll, får besök av underbara vänner...

Vaknar tidigt, tomt utan kidsen (evigt tjat om det kanske men jag är splittrad utan dem...) Idag kommer dagen jag längtat efter...ska julkänslan komma nu?
Få sitta m mina vänner o se Jöbacks konsert...jag ryser...Mia är det som saknas bara...
Slutar tidigare från jobbet hem och svida om...det blir svart "Pennkjol" strumpisar o vit snäv skjorta eller min svarta RL skjorta...vi ska vara uppklädda allihop. Kommer väl få jobba extra som servitris m min outfit...men jag är ju från Småland så det ska väl gå bra.
Små Leksands kusinerna kommer till stan också de ska bo hos Mia o Utta en natt m Pappa Herman.
Ha en fin dag alla ni som läser min blogg, så roligt för mig att blogga för man skriver verkligen av sig. Jag är ofta en glad o sprallig Sanna men detta som man går igenom mot sin vilja (jag har ju kärnfamiljen som ideal) tar på krafterna o att man tänker så på kidsen osv...jag vill ju att allt ska vara lugnt, harmoniskt, o lättsamt för dem...då är jag lycklig...