22 december 2008

Fjärde advent, julhandlat, letat bil, skrattat, pratat i mobilen...

Godmorgon...bättre sent än aldrig...Nu är 4.e advent här och dan före dan före doppare dan! Hektisk dag igår i Sannas liv, men positiv...Städa ur lokalen från Pappas 65 års fest, jag, mia o Pappa hade skoj när vi gjorde det, pappa var så sprallig så vi fick många skratt... Sen drog jag iväg m Toppen Cilla, vi laddade energi med Max mat först sen drog vi iväg till Valbo, det är väl lugnt en Söndag hahaha alla pyntar väl hemma...NOT!!! Vi var där flera timmar handlade julmat och klappar till de små "gosehärligavärdefulla" kidsen... Sen när vi kom ut m varsin överfull kundvagn...då kom båda blondinerna på "Var ställde vi bilen?" Vi sprang fram och tillbaka som 2 yra höns hade ingen tanke på att kolla var vi parkerade, pratade o var spralliga när vi gick in...ja iallafall men det tog ett bra tag innan vi hittade den *fniss* Storstädade och tvättade när jag väl var hemma, lite frusen för vi fick ju vara ute i friska luften i Valbo utan att vi planerade det...men bra motion "att leta bil m kundvagn" faktiskt... Saknar min vän Mimo Listerfelt nu som är i Indien... Sen satt jag i mobilen nästan 2 timmar o pratade med min Gnaget vän...så därav det lilla bloggandet... Nu ska jag iväg på min sista jobbdag. Idag får man en massa julkramar av kollegorna och det värmer över julen... Ett glatt bemötande och en kram det ger styrka o inre harmoni... Take care out there mina vänner, stressa inte ihjäl er, var i nuet, ta hand om era nära och kära, var snäll mot era barn...så sa Peter Jöback, Kram