28 november 2008

Önskelista...till Julen...Eckhart Tolle...

Min Önskelista går inte att köpa för Pengar...
  • Jag önskar mig ett stort paket med kärlek & härlig kraft...
  • Ett mjukt paket med Mimos livstil och tankar...
  • En säck full m klappar som värnar om vår JORD...
  • Ett hälsosamt liv med mina nära & kära i ett förgyllt brev...
  • En skyddsängel som vakar över alla, mot sjukdom och lidande...
  • En skyddsväst för alla barn att ta på sig när de far illa och om de är rädda...
  • Ett stort stort rörligt paket med en stilig omtänksam trygg harmonisk kille som är som jag less på kroglivet och vill njuta av livets härliga dagar med oss 3...
  • En stor stark hand som kommer skydda kidsen, mig, mina systrar m familjer, alla släktingar, ja alla helt enkelt...
  • En skål full med Eckhart Tolles budskap att LEVA I NUET till alla på denna jord...
Kram till er alla//