13 november 2008

Leksand, Ejendal arena, Lena Ph och Orup?


Mysigt att "morgonblogga"...
Idag ska vi (jag och kidsen) ska till Leksand nu på fm...så mysigt och åka dit över helgen. Inger (Annas svärmor) är där när jag kommer och har gjort lunch till oss. Hon är en väldigt duktig kock...
Anna kanske hade 2 biljetter på gång till Lena och Orups show...vi får väl se...det tackar man inte Nej till!
Jag är ledig 2 dagar från jobbet, stortrivs där...en kollega sa till mig häromdagen: "Sanna du ser nykär ut, så fräsch!" det blev jag glad av...jag är INTE nykär men känner mig glad och utstrålar väl det...ingen motion och äter rätt osunt men det är min tanke som gör susen...allt handlar om "Du blir vad du tänker" Vi är ett skit bra gäng på jobbet, många inhyrda killar i olika åldrar o vi har så roligt helt enkelt...alla hjälps åt och vi pratar sport m.m.
Inatt har kidsen sovit hos Mia och Utta i huset...premiär...de var så glada att åka dit, hon är en toppen moster som verkligen pysslar om dem. Jag skulle ta sovmorgon idag men vaknade 05.50...typiskt...
Tar med min fina laptop och min blogg är 1 år på Lördag...
Dagens ord: Kom idag ihåg att vara nöjd med dig själv och att vara närvarande i det du gör//En härlig bok