15 november 2008

Lantliv, fynda Lexington...fika på gårdscafét i Leksand!

Anna och jag ska in till stora City, här i Leksand. De har en underbar inrednings butik här "Lantliv". Där säljer de Lexington och jag brukar alltid fynda ngt här... sen går vi och fikar på ett gårdscafé som har så mycket goda mackor att man nästan svimmar...
Jag vill ha ett flanell bäddset, i grått eller blått (så mjukt,snyggt, mysigt)
...Men allt mitt Lexington har jag köpt för 50% annars tycker jag det är så dyrt men att fynda det är ju så roligt...Jag kommer aldrig tröttna
Jag är stolt ägare till: olika bäddset uppsättningar till dubbelsäng, massor av kuddfodral, handdukar, tyg servetter/tabletter och servettringar i läder, 4 stora nallar, 2 stora fyrer, grytlappar, kökshanddukar, och mycket julpynt som stora ullsockor man hänger vid sängen m.m. och detta har jag fyndat!
...sen har jag ju kläder i deras kollektion (verkligen mjuka tidlösa plagg)...pyjamas byxor snygga som mysbyxor - sailorstil vita o marin, vit klassisk skjorta, undertröjor m.m
Jag kommer i alla fall aldrig tröttna för detta är min stil...