17 november 2008

Havregrynsgröt m ekologiskt äppelmos, Mums!


...bra start med en härlig tallrik Havregrynsgröt och ekologiskt äppelmos...till det givetvis en STOR KAFFE...väntar på kidsen som är på gång. Ska lämna dem på dagis till 11...efter det går jag till gymmet...
Jag har valt att ta kidsen på morgonen, Eftermiddagsveckan. För jag saknar dem otroligt mycket och sen tycker jag också att de får vara för länge på dagis, R går dagtid.
Men jag ska vara lyhörd o se hur allt kommer att bli, det är ju så nytt ännu och det är ju T och A som ska må bra...vi har en mysig stund nu på morgonen, inga krav och ingen stress!
Dagens ord: Vi kan inte välja allt som händer i vårt liv, men vi kan styra över hur vi vill hantera och känna inför det som händer//En härlig bok, detta är ju så rätt...tanken styr och kan förstöra hela din dag...