20 oktober 2008

Vision board, Hp inställningar, Em jobb...

Det kommer snart bilder o lite mer skift, Robban håller på att hjälpa mig m alla inställningar o program till datorn. Jag har haft en toppenhelg på hotell m syster Anna, vi avslutade dagen igår m Båttur på havet...Robban var Kapten o hade med kaffe till oss...FABULOUS, Tack Robban!!! Har också varit i Mias o Uttas nya Palats...dit vill jag också flytta... Har gjort ett Vision board till mig själv som jag snart ska visa... Vision board = en skattkarta eller ett Kreativitet Collage, är vanligtvis en affisch som du klistrar in eller collage bilder som du har slitit ut från olika tidningar. Det är enkelt. Tanken bakom detta är att när du omger dig själv med bilder av "vem du vill bli eller vad du vill ha eller hur du vill leva ditt liv då ändras det så att det motsvarar de bilder och önskningar du har! Jag har mitt på kylskåpet så att jag påminns varje dag av positiva önskningar om framtiden...har ni någon "önskelista"? Dagens ord: Omge dig med människor som gör dig till en bättre människa//En härlig bok...