24 oktober 2008

Så underbara...Hello Kitty mössa o Blixten McQueen...


Mina fina underbara, toppen gosiga, ljuvliga, det bästa som finns i hela världen ungar!
...Lämnade på dagis. T var väldigt ledsen idag, grät. Karin fick hjälpa mig o de gick iväg...T ville att jag skulle stanna och var kramig. Det skär i kroppen o skiljas åt så här...
De kom till mig i morse, då hade vi bara lugn o ro tillsammans. Jag har sååå himla svårt att vara utan dem, blir låg, dyster, sorgsen... Jag har varit ifrån dem så sällan men det är jag samtidigt stolt över, för jag har velat ha det så...mitt liv är ju med dem...
Nu är det Fredag och det är första gången på många år som jag jobbar till 20.30, då sover de när jag kommer hem...Jag går alltid in o kramar dem när de sover för jag vill visa dem att jag är hemma...
Dagens ord: Barn tänker inte på den tid som gått eller den tid som kommer. De njuter ögonblicket, vilket få av oss gör//Kloka ord...Barn är ju i nuet...
En rolig sak T sa, vi hörde 2 utryckningsfordon komma efter varandra...då sa T: " Oj nu är någon jätte sjuk!"