21 oktober 2008

Mitt Vision board...

Lite suddigt och svårt att se.... Har bilder på:
  • Gävle strand som jag vill bo i framtiden...
  • Anna Skipper m sitt väldukade bord för jag vill vara sund i livsstilen...
  • Havet m ett hjärta i sanden för jag lever för KÄRLEKEN och älskar havet...
  • En HP Laptop (Gick i uppfyllelse) som jag vill unna mig...
  • 2 Guldringar som symboliserar giftemål och kärlek, jag vill gifta mig 1 gång...
  • Mimo Listerfelt en förebild för mig m sina kloka ord och tankar!
  • Eckhart Tolle vis och jag vill leva efter hans budskap...
  • Fina välmanikerade naglar så hälsosamt o fräscht, jag vill ha mina så....
  • Kidsen de är ju min karriär, mitt liv, min framtid, de är ju allt!
  • Lexington vill få ett trivsamt hem och inreda efter New England stilen...lite i taget!
  • En resa till NEW YORK igen har varit där 2 ggr men vill dit igen och njuta!
Sen har jag text som betydet mycket för mig: "Nuet är där du är", "Blogga", "Kärlek & Kraft", "Nuet", "Andas", "Mina underbara barn"...
Jag känner att man behöver bli påmind om saker som man vill uppnå, annars så gör man det inte. Jag har dessa Visioner nu och det ska bli roligt o se hur det ser ut längre fram... Gör ett ni också....