13 oktober 2008

Jag beundrar Dogge Doggelito...

Sitter med en stor kopp kaffe....Tittar på Tv 4, Malou "Efter tio" då såg jag Dogge var med...han är en underbar kille med stort hjärta...Gå in och titta på intervjun...
Han blev ensam m lilla Bianca som var 2 år (mamman dog i cancer) och höra hur han pratar det värmer ihjärtat...nu 2 barns far (lilla syster Angelica)!
Tror på Gud, kloka ord från honom..."För mig är Bibeln visdom, kunskap och ger svar på mycket frågor man stöter på i livet"
Nu sitter han i Chatten o lånade Malous läsglasögon...Charmigt...
Hur ser en meningsfull dag ut? frågade en på "Chatten" då svarade Dogge: glädje, lycka, solsken, kärlek...
En frågade också: Vilken egenskap är den bästa egenskap en människa kan ha? Dogge: kärlek, glädje, generös...
Jag fick svar på min chattfråga...//
Han är manlig och tänker så klokt...dessutom har han ett varmt AIK-hjärta...