10 oktober 2008

En mysig helg framför oss med lugn och ro...

Idag ska vi ha Fredagmys, jag och kidsen!!! Underbart att ha dem på helgerna....De har beställt Frasses....det är ju deras dag så de får bestämma vad som blir på matsedeln, dock inget godis för det är Lördag imorgon!!!

Robban ska ut på båttur, höstarna är ju fantastiska...Flytoverallen värmer gott.

Bilden är från Ocean house, när jag såg deras inredning på Smaksak i Valbo då fick jag känslan av min drömsäng och *Vips* så hade Robban snickrat ihop en så gott som likadan men mycket större....den ska jag ha hela livet med mina Lexington sängkläder/4 nallar...

Jag är en "Bas/klassisk/inte göra om för mycket" tjej... Mitt hem är min borg och jag har en "blå tråd" i hela hemmet...blått är min favoritfärg, förrutom vitt i basen...

Ska ta en sväng till Mia & Uttas hus i helgen, de har anlitat en målare att fixa alla väggar vita. Det är så snyggt, vilken atmosfär o ljust och luftigt...Tänker mycket på er och vilken osis m lägenheten och stå m dubbla boenden...Hoppas det vänder och folk vågar köpa igen...