21 september 2008

Stjärnfall på himlen...

Idag så har jag varit ute mycket, för det första så gick jag m kidsen till Hemsta och såg R.s lägenhet...T cyklade och A gick/åkte vagn... Sen var vi ute på gården och röjde och lekte.... Sist så gick jag en runda m Mia till Gävle strand..så skön rutt och att vara hemma istället för krogen...2 av mina kollegor jobbade (...på Helt enkelt och Interpol) Mia och jag såg ett stjärnfall...så mäktigt, stjärnklart på himlen och detta stjärnfall framför ögonen på oss...Jag önskade en önskning ... R är ute på krogen ikväll, förra Lördagen också men det är ju hans liv o det är denna oro jag vill slippa...Det har tagit på mina krafter!! Vi är ju så olika på den biten... Nu sover kidsen jag är trygg med dem här hemma... får ont i magen när jag tänker på att vara utan dem. Vi hänger ju ihop jämt vi 3, en trillingnöt är vi...