12 september 2008

Nyttig juice...Rödbeta, morot och ingefära...

Körde Rå rödbeta, morot och ingefära i min grönsaksjuice press...mmm...smakade godis!

Idag ringde de från Dagis o A var dålig i magen...svepte kaffet o ilade dit till 13.30...Han var matt på ögonen. Vi gick hem o relaxade...har inte märkt ngt mer på honom. Robban är på Fiskehajk till imorgon m en polare... Vad barn är kloka: A hade sagt på dagis idag "Pappa har flyttat till New york!", han vet att jag älskar NY o att R flyttat *fniss* Nu kollar de på Törnrosa, då är det en scen med giftemål...T: "Mamma du ska gifta dig med Pappa!", A: "Jag ska gifta mig med Eric! (kusinen)" då kontrade T: "Nähe, för det ska jag göra!!"

Dagens ord: Den som vet mycket om andra kan vara lärd, men den som förstår sig på sig själv är klokare//En härlig bok