2 september 2008

Mycket som händer nu....Separera....

Denna tavla är så fin från Bjørg Thorhallsdottir, Min skyddsängel...

Det är mycket som händer nu. Robban ska flytta, vi ska separera. Det är han som vill det och jag har accepterat läget. Vi vill olika saker i våra liv och jag är självklart besviken/sårad/ledsen/ att utgången blir så här.
Jag är ju för familjen och att leva ett evigt liv tillsammans. Men Robban vill ha sin frihet, ett stort frihetsbehov som inte går att ändra på tyvärr...Robbans levnadstil är: Det jag vill göra, det gör jag!
Ingen annan är med i bilden och vi ska lösa detta på bästa sätt, mitt mål är att vi ska vara kompisar, kunna prata om allt. Det är ju både för kidsens skull och oss också att kommunikationen finns. Han är ju min stora kärlek och vi har 8 år tillsammans.
Det ska vi vårda och göra det bästa av det. Nu har jag sorg i mitt hjärta och är stressad för förändring. Tänker på barnen fast de är små så är det dem som får betala. KID´S PAY (Dr Phil)
Ska ordna bra boende för båda 2 och jag kommer ha barnen lite mer. Mina helger är inte krog, fest och jippo. Det har aldrig varit min stil utan jag ska ha mys m barnen o vara m nära och kära.
Ett måste är att när R och jag ska lämna barnen så ska vi göra det hemma hos varandra, och ta ett snack, lite fika. strävar man efter det så går det göra så. Vi är ju inte ovänner, vi är bara olika i sättet att leva...
Vi vet inget om framtiden och allt ordnar sig alltid till slut...Vi kommer ju alltid ha varandra Robban och jag, en trygghet...Hoppas det finns en skyddsängel därute...