14 september 2008

Jag har blivit utmanad!

Först reglerna: Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen! 1. Vilken mat äter du ofta? Kycklingrätter eller köttfärsås...Bra för barnen är förtjusta i detta... 2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av? Jag är den som oftast hjälper till... 3. Var sitter du helst när du bloggar? Jag sitter oftast i garderoben med en gammal rackare som tar ett bra tag o starta upp...därav mitt jätte behov till en ny Laptop...då vill jag sitta vid ett fönster (Som Carrie i Satc) och njuta av naturens vyer samtidigt... 4. Köper du ofta Triss? Lite då och då, tar en när jag är och handlar... 5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester? New York är den bästa staden som finns...Manhattan är sagolikt mäktigt...Min drömresa som jag gärna gör om... 6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest? Varierar är nog allätare... Jag utmanar Annas prinsar, Cillas skafferi, Modiga myran och Lilla Ellie Kram Sanna