18 september 2008

Höstväder...

Vi blir som "Kor på grönbete" när det finns så många löv på backen redan. Efter dagis gick vi till lekplatsen på Vallongatan...härligt o springa av sig och känna höstluften. Farfar och Miriam kom dit en stund, de åker till Kreta imorgon bitti.
Trevlig resa på er, jag skulle vilja hänga med och ladda batterierna...
Idag är det comeback för mig och Mia på Ericssons gym. Ska dit innan jag jobbar natten.
Robban fixar och donar med sin lägenhet, jag har inte varit dit ännu. Men ska se den i helgen och hjälpa till. Det känns ju konstigt än, allt har gått så fort...men vi har väldigt bra kommunikation...det är ju viktigast av allt.
...och en sak till igår var det premiär m Allsvenskan i hockey, HERMAN gjorde mål för sitt Nybro...Bra jobbat!!!! Stolt över svåger... Jag har 4 kanonsvågrar: Utta, Herman, Per och Crille...
Tjejerna har gjort bra val...
Dagens ord: Förmågan att idag tänka annorlunda jämfört med igår, skiljer den vise från den envise//En härlig bok...