8 september 2008

Farfar och Miriam ska vara barnvakt...

Idag åker R m cheferna på hans jobb t Sthlm. De ska vara på Japanska SPA Hasseludden...Vilken avkoppling, lyx i vardagen... Hämtade sötaste trollen i Världen vid 12 tiden, A hade varit på "Gympa" utan T, det är bra att dela upp dem. Men han ville ha T med sig o tittade efter henne lite då och då...charmtrollet... Farfar och Miriam kom vid 15.30 och tog m trollen hem till sig. De ska sova där första gången...jag vet att de blir ompysslade...De ska äta Hamburgare och strips, efterrätten blir glass... Imorgon så lämnar de dem på dagis och jag hämtar som vanligt... Tomt utan T och A nu, jag saknar dem hela tiden...är halv utan dem...det är sant trots att jag kan vara trött så är de mitt eviga allt... Jag jobbar natt fortfarande och det går så bra, hoppas jag får fortsätta...vi är ett kanon gäng som jobbar...Det viktigaste på ett arbete det är kollegorna, då kan man göra vilket jobb som helst om det är bra atmosfär runt omkring... Dagens ord: ¨Låt det förflutna vara förflutet, lämna också framtiden ifred. Lev i nuet!"