4 augusti 2008

Mitt andra Tack går till Gizmolina...Jag vann!!!


Jag vann denna tävlingen på hennes blogg...
Gizmolina skrev: Plötsligt fick jag lust att arrangera en tävling bara för att jag är så glad i er läsare ! Vinsten är nya norska "Costume" (augusti nr.) som är mitt favorit blad + en underbart kul bok för shoppinggirls som oss och om du dessutom ska gifta dig snart så är den ju bra helt perfekt. Jag har fyllt hela "Costume" med rosa post-its där jag skrivit små kommentarer till bilder, reportager etc så att den blir lite mer "personlig" och spännande att bläddra i. Ett exempel på hur jag placerat post-its i bladet.
För att vinna denna härliga sommarläsning så skriver du som vanligt en kommentar i detta inlägg om varför just du ska vinna/♥ Kram & Lycka till! ♥
Gizmolina: And the winner is...! Jag tror jag får sluta att arrangera tävlingar för jag har SÅ svårt att utse en vinnare bland alla fantastiska bidrag... Men - nu är det gjort! Först så läste jag igenom alla bidragen, sen valde jag ut några till en "final" och sen lottade jag med Gucci som vittne (alla andra sover gott). I finalen var: Josefine Blekinge, Lilla Emmas Dagbok, Sanna med T och A och Carolina A...
Min kommentar: Sanna med T och A: Hej härliga tjejen, skulle bli så glad om jag vann tidningen o boken, min systers hockey pojkvän har friat till henne och hon är ensam nu I Leksand i 6 månader för han spelar i NYBRO. Hon har 2 pojkar som är 3 år och 4.5 år...vill ge henne detta för att hon är så duktig, vi båda älskar din blogg, se min jag skriver dagens ord varje dag från en härlig bok, kram gumman du är en förebild
2008-07-28 @ 21:52:31 URL: http://sannasandrum.blogspot.com/
Gizmolina:Stort GRATTIS till vinsten! Så fantastiskt omtänksamt av dig att delta i en tävling för din systers skull. Jag hoppas att hon uppskattar din suprice. Mejla mig din adress till: gizmolinas@hotmail.com så kommer paketet i posten.TACK alla ni andra för Era tävlingsbidrag! Ni förtjänar - som alltid - att vinna allihopa.♥ Kram! ♥