28 juli 2008

...bara några ord till...som ni ska ta till er...

Ingenting är värdefullare än denna dag!//Fånga dagen den kommer ju aldrig tillbaka...lev i nuet... Det bästa med en bok är inte de tankar den innehåller utan de tankar den framkallar!//Jag är en bokmal och det är så givande med en bra lärande bok om livsituationer som olika människor klarat sig igenom eller upplevt... Ta lärdom av kloka ord/böcker/människor... Om du möter en människa utan leende ge honom ditt!//Vad det påverkar hur man är emot varandra. När jag är trött har jag svårt att vara glad, så det är viktigt att vårda sig för att ge det där lilla extra som man ofta får tillbaka... Önskar jag kunde ge er en doft av LAVENDEL! Nu blir det bloggstopp pga Ölandsresa...hoppas ni kommer tillbaka när jag uppdaterar! CARPE DIEM...