30 juni 2008

Små saker jag blir glad av just nu...

  • Blodpalt (renblod och mjöl, kokas som svarta klumpar och äts m smör och stekt fläsk..mmm) middag hos min Far, med hans syskon.Mycket nostalgi prat om Dirivaara, där 50% av mina rötter kommer ifrån...En liten by i Lansjärv, ca 90 mil uppåt...så jag är halvblod (Vetlanda/Dirivaara)

  • SATC (sex and the city)boxen, den söta Rosa skokartongen är nu beställd...

    • Ett kap i klädväg...köper till 95% märkes kläder men fyndade denna klänning (se bilden) på Lindex, den är så söt och jag har aldrig klänning eller väldigt sällan...tips från Sofi Fahrmans syster Frida..Cilla och Anna hakade på direkt när de hörde om mitt fynd

    • Mina balkongdoftande odlingar...mmm (Kryddorna och Lavendern)

    • Måndagar med Sofis mode som är med Aftonbladet...

    Dagens ord: Gör idag något för dig själv som du blir glad av//En härlig bok, njut av små saker, livet är kort...