15 juni 2008

Fernando Torres gav mig pengar...


Fick in oddset på att Fernando Torres blir första målskytt, det gav 5 ggr pengarna. + att det skulle bli mer än 2,5 mål...och det gick ju också in...Robban och jag tippar ju EM och tävlar mot varandra. Start 100 kr, nu har jag 311 kr och Robban 300 kr...det blir en kamp

Jag storstädade i morse kl 7...det var 5 bord fula med avslagen öl, drinkar, vin...kunde ändå inte sova och ville få hemmet i ordning, vi var ju 20 personer i en 3.a! Så det syndes att det varit fest med andra ord...nu skiner golven blanka av Citronsåpa...
Anna och H sov här, jätte roligt och vilken fest det blev. Vi tänkte ställa in allt för att A fick magsjukan natten mot Lördag, så tyspiskt.
Vi sov bara högst 3 timmar...Farmor (min underbara svärmor) tog båda barnen trots sjukdom och det gjorde ont i hjärtat att lämna sjuk A men han var i goda händer.

Kanon god Catering från 2 kockar, Italiensk buffé

Robban var så glad att festen gick av stapeln o de sista gick hem 3.30...jag nattade 1.30 med trubadur musik från altanen av Tobbe...
Jätte bra gäng allihop. Robbans kompisar är urtrevliga och blandade åldrar, det blev en succe...
Jag har ju varit med i 8 år nu så tiden går fort...

Grattis i efterskott Robban...