1 juni 2008

1 Juni och Limön...

Vilken fin dag, så varmt och riktig högsommar värme, då passade vi på att ta en båtrutt m barnen, innan vi kom dit fick vi vända och åka hem..A spydde ner bilen 2 ggr... Han är så åksjuk...Sen tog vi båten till Limön...underbart, hade med oss fika och grillade korv. Engångsgrillar är ju perfekta att ha med sig.


A i full mundering...dessa kepsar är så bra mot solen och svalkar dessutom...


 Kidsen när vi lagt till vid Limön, de är lugna i båten...Båtvett är viktigt!


Sen på hemvägen svängde vi förbi Strömsbro, där hade familjen D kalas för lilla Edit som fyller 2 år på Tisdag... de hade en sagolikt god smörgåsbuffé... jag åt så jag kände att båten gick nästan på alla stenar på hemresan, den gick djupt...

Alltså passagen in till Strömsbro är så fin, kändes som en flod i regnskogarnas rike...


A skulle hjälpa Robban att fiska på hemvägen, T åkte bil m Mia och Utta...


Tack Cilla och Per för toppen mysig träff!!

Dagens ord: Det är svårt att känna glädje över utsidan om man inte arbetar med insidan//En härlig bok...så sant...nu har jag läst ut Mias bok "Så dumt" den var så bra att jag avgudar henne ännu mer...hon är min ledsagare, vilken tjej, läs boken alla och döm själva...