23 maj 2008

Napoleonbakelse...


Idag skiner solen, jag lämnade små trollen på dagis. Sen tog jag cykeln och gjorde lite ärenden på stan...blev då så sugen på NAPOLEONBAKELSE... så jag köpte en som jag ska ha till kaffet innan jag går till jobbet..tog lite dispans på godisstoppet...
Ikväll kommer Anna och grabbarna till Gävle, vi ska umgås alla 4 systrar o alla ungar... så mysigt...så jag tar BLOGGSTOPP hela helgen, det finns inte tid.
Ska dricka DAGENS (m favorit Rosévinet och fruktsoda) m Anna o hälsa på Cilla i huset...
Robban drar iväg på kryssning m jobbet på Lördag-Söndag, Cinderella...gillar inte de där båtarna, sån fylla och`"vinstvarjegång" varning. Jag har faktiskt åkt bara en gång och det var när Pappa fyllde 50 år...
Trevlig MORS DAG alla gulliga mammor därute...
Dagens ord: Det är i våra när relationer som självkänslan speglas tydligast//En härlig bok