28 mars 2008

Önskar mig en Sony Ericsson K850i...



SonyEricsson K850i

Velvet Blue
Luminous Green
Beskrivning:Komplett CyberShot-mobil, hela 5 megapixlar.
Fota precis som med din vanliga digitalkamera, blogga,
lyssna på MP3:or, kolla videoklipp och e-post.
Allt med snabb 3G-uppkoppling!
Min K810i är ju "Försvunnen" så nu har jag polisanmält den. Har anmält detta till försäkringsbolaget och självrisken är 1500 kr, sen är ju mobilen 5 månader så det dras ju av. Får lägga mycket själv men utan mobil funkar nästan inte livet (tyvärr är det så).
Då ska jag uppgradera mig till K850i den blå...jag är ju "Blå"...min färg i hemmet...Min syster Anna är supernöjd med sin..vilken kamera...
Ska lämna T på dagis till 10, sen tar A och jag cykeln till stan. Ska göra lite ärenden, sen lämnar jag honom till 11...
Dagens ord: Utveckling är en del av livet och kan inte stoppas ens av tveksamma människor som är rädda för förändring//En härlig bok, där tar jag åt mig. Jag är den "tveksamma" inför förändringar även om det alltid brukar bli bättre efteråt så är jag nästan alltid skraj innan.