23 februari 2008

Alvedon och Tv.n mina bästisar just nu...Filmen G som i Gemenskap...


Inget piggare,fullproppad m Alvedon då klarar jag vara uppe korta stunder, 39,9 i feber. Usch det sliter måste ändå skriva några ord när jag kan för jag är så rastlös.

Kidsen, Robban, Mia och Morfar åkte till Leksand på kalaset, jag har varit ensam hela dagen. Känns så jobbigt att veta att Mormor och Kent är där också och vi ses ju inte så ofta. Har kollat allt som finns på tv, nyss Filmen G..nostalgi...Jag dricker lättmjölk och doppar kardemumma skorpor. Det har jag alltid sug på när jag är sjuk.
Nåväl, Dagens ord: Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart//En härlig bok..men dock att få vara frisk är väl det viktigaste, när man är sjuk värdesätter man allt på ett annat sätt...nu saknar jag Kidsens gosiga kramar, de är på väg hem och kommer strax//Carpe Diem