25 januari 2008

Härliga Fredag, med friska barn...


Solen skiner vi har saknat den...och barnen mår bra, T A C K...har varit inne i 1 vecka o de är ju bleka om nosen. Jag saknar socialt umgänge, fy klättrar på väggarna här hemma. För mig är det viktigt med ett jobb, socialt...skulle inte orka med att vara arbetslös. Tacksam för ett jobb i dagsläget, men nu vet man ju ingenting om ERICSSONS FRAMTID? Idag ska vi till Österns Pärla och äta kl 16 med Farfar och Miriam, Tessan, Crille och Olle, Fira 60 åringen i efterskott...tänkte avboka när T spydde igår men nu är de pigga. Så vi går iväg en stund, Morfar är här och hälsar på och han har redan hunnit få pussar av A....Attans det kan ju smitta vid nära kontakt. Vet inte hur jag kommer att göra med Lördagens fest, vill egentligen inte lämna dem för de varit så hängiga, känns lite fel men jag vill också gå på festen. Roligt o träffa våra vänner och mingla o äta gott...vi får se....ikväll ska vi se Let's Dance.... Ett program tips som jag och Robban halkade in på, SVT.s "Dubbat" det var så roligt, man fick mycket skratt. 2 lag som dubbar filmer som spelas upp, de hittar på egna repliker med ett bestämt tema till varje //