1 december 2007

Vilka fina skyltningar av "Babsan o Lassgård...

Här är Lassgårds skyltning, som ett vardagsrum och han tycker om avslappning...mysigt o snyggt... Han är min idol...alla filmer han har gjort är såå bra!


Brynäs körde underkläder, Viding och Månsson, men tyvärr finns bara ett lag i mitt hjärta..AIK.are som jag är...Men R har Brynäs hjärta...
Nordman hade tjock tröja o jeans, det är ju minnen från hans första skiva då hade han islandströja... så ser jag hans stil...jeans, mc boots o stickad tröja..

Peter Hedblom allt med sig.. golf, pynt m julkort, barnhörna, snyggt det också..

T o jag m A i vagnen var utanför flanör...Men Babsan var enastående..Askungen alltså allt i rosa, riktigt Bling bling..blev glad o se hans skyltning...såg han på fiket inne på Flanör och gick fram till honom..alltså han är så trevlig o snäll...Heja Babsan hoppas du vinner, en viss del av den stora rosa granen går till Rosa Bandet...